Over Ons

Vincent

Twin Service is officieel opgericht door Guus en Vincent. Begonnen als hobbywerkplaats in 1986 liep dit al snel uit de hand en in 1990 was het officiele Twin-Service een feit. Vincent en Guus kopen een Framebouw bedrijf "Aaron Frames" uit Zweden. Nu hebben ze de basis om zelf in eerste instantie 2 soorten frames te bouwen met het goede gereedschap, mallen, gietstukken en machines. Zo onstaan de eerste frames van het merk VG (Vincent en Guus). Verder werden in die tijd de nodige choppers gebouwd en liep het totaal aantal werknemers op tot 10.In 994 verhuist Twin-Service van de kleine werkplaats in de Bilderdijkstraat naar de 900 m2 op de huidige locatie aan de Josinkstraat.

In 1998 is het bedrijf opgesplitst in VG frames onder leiding van Guus, en Twin Service van Vincent. VG Frames groeit uit tot wat nu de grootste aftermarket framebouwer van de wereld is. Vincent gaat met Twin Service terug naar de "formule" van klein en overzichtelijk, waarbij hij zelf ook kan blijven sleutelen, en niet alleen "directeur" klusjes hoeft te doen. Vincent richt zich op de revisie, onderhoud, reparatie en "last but not least" customizing, en beperkt de verkoop tot onderdelen en altijd een klein aantal gebruikte motorfietsen.

Bij Vincent kun je terecht met Harleys vanaf 1930 t/m de twincam. De kracht van Twin Service is het adviseren van, en ideeŽn aandragen bij de klant, om vervolgens samen met de klant zijn eigen creatie te realiseren. De uitdaging ligt bij Twin Service in het oplossen van de meest speciale verzoeken waarbij vindingrijkheid en creativiteit zijn vereist. Waar andere Harley zaken terugdeinzen begint de uitdaging bij Twin Service. De klant en zijn specifieke wensen staan centraal.Niet in de laatste plaats omdat Vincent ook nog eens psychiatrisch verpleegkundige is.(nog steeds aktief op dit vakgebied:al meer dan 30 jaar!)

Gedurende 2 jaar ('93 en '94) heeft Twin Service geraced met een eigenbouw Big Twin racer. Guus als coureur en Vincent monteur.


Roy

Roy sinds 1990 al deel van het team. Op 16 jarige leeftijd kwam hij op zijn kreidler met de arm in het gips bij de zaak vragen om een stageplaats en is sindsdien niet meer weg te slaan. Doet voornamelijk de revisies van motorblokken en bakken. Alles van zijklepper tot twin-cam en 4 en 5 bakken.
null